Tuesday, May 8, 2007

Scully


Nog zo iemand die zich met de jaren ontpopt heeft van prenel tot vamp: Gillian Anderson. Dé vraag: "Vind ik haar aantrekkelijk?" Het antwoord: "Ik weet het niet." Ze heeft wel iets, maar wat? Ik kan het eigenlijk niet zeggen.

Ik las in de Total Film van deze maand dat ze tegenwoordig terug in Londen woont (waar ze opgroeide) en dat ze binnenkort te zien zal zijn in Straightheads. Waarover gaat het? Drie woorden: seks, verkrachtingen en geweld. Ik heb de trailer net eens bekeken. Dé vraag: "Spreekt de film me aan?" Het antwoord: "Ik weet het niet." Hij heeft wel iets, maar wat? Ik kan het eigenlijk niet zeggen.

4 comments:

Anonymous said...

Scully is sexy.
Kijk maar hoe lekker ze is in Last King of Scotland.

Anonymous said...

Scully is sexy.
Kijk maar hoe lekker ze is in Last King of Scotland.

Anonymous said...

na al die jaren blijf ik het toch een hele knappe vrouw vinden...

Tine said...

lijkt me wel goeie film.....