Tuesday, May 22, 2007

Playing with the boys


Toen ik daarstraks van mijn werk kwam, zag ik een affiche aan de brug van de Visserij die één of ander beach volleybal spektakel aankondigde waar ik nog nooit van gehoord had. Terwijl ik verder wandelde bedacht ik zo even "dat kan wel eens interessant worden, beachvolleybal op een omgetoverd Emile Braunplein, al kan het een behoorlijke slijkboel worden als het weer niet meezit en het gaat gieten..."

Wat speurwerk leerde me net dat het niet de eerste keer is dat het Smart Belgian Beach Volley Championship georganiseerd wordt. Op 24 mei gaat de strijd van start. Da's nu donderdag. Vrijdag ga ik er wel eens langslopen als ik van mijn werk kom 's middags. Benieuwd welke sportieve sexy vrouwen ik aan het werk kan zien. En dan te bedenken dat vroeger alleen Maverick mij kon boeien. En Iceman!

1 comment:

Anonymous said...

@ movie: good old times ;)