Tuesday, May 29, 2007

Ann Balboa


"Doe je aan sport?", vraagt men mij wel eens. Dan denk ik even na en antwoord "Vroeger wel. Kunstschaatsen, tennissen en lange tijd ook badminton." Op de vraag "Do you still run?" volgt steevast het antwoord "Only when chased.", dus dat stelt ook al niet veel voor. Tegenwoordig sport ik dus vrijwel niet. Al was mijn eerste kennismaking met de squashwereld positief en probeer ik dit nu maandelijks of tweewekelijks te doen.

Hier binnenshuis hebben we anders ook genoeg materiaal om aan de conditie te werken. Die zwarte lederen Everlast bokszak zou dringend eens wat meer klop moeten krijgen. Dus die moet terug opgehangen worden aan de mezzanine. Touwtje springen doen we hier binnen nog wel, al is dat precies ook weeral lang geleden. Idem dito wat crunches betreft. Om maar te zeggen dat fase 2 van mijn 'werk aan je gewicht en conditie' plan hierbij van start gaat.

1 comment:

Anonymous said...

Het filmpje deed mij in het begin onwillekeurig aan Louis de Funès denken (of toch één van zijn films). Vraag mij af waar dat nu weer vandaan komt?

Alleszins veel succes met het 'Ann Balboa' zijn ;-) .