Thursday, May 24, 2007

Gedaan


Speciaal voor Ania, een overzichtje met wat ik van mijn lijstje kan schrappen...

* opdracht 1 en 2 van de studenten verbeterd
* punten doorgemaild naar studenten
* punten ingegeven van test die niet meetelt voor het examen
* vanmiddag aardappeltjes gekookt
* vanavond gekookt voor Kaatje

Nog gedaan wat niet op het lijstje stond:
* afgewassen (samen met Kaatje)
* was opgehangen en droogkast leeggehaald
* blogs gelezen
* gemaild (business & pleasure)
* getelefoneerd

De komende dagen (ik speel op veilig nu) nog te doen:
* oefeningen oplossen en naar studenten mailen ter voorbereiding van het examen (vrij)
* recensie Alfred Hitchcock presents - seizoen 2 schrijven (vrij)
* recensie Miami Vice - seizoen 1 schrijven (za)
* recensie The Holiday schrijven (zo)

1 comment:

Anonymous said...

Toch vrij veel gedaan van je lijstje. Ik heb er 3 van de 10 gedaan. Een overwinning op mezelf, al zeg ik het zelf. :)