Friday, May 11, 2007

Voeding delen


Kaatje en ik hebben dezelfde laptop. En al goed maar. Zoals je kan lezen hebben we hier in huis een kleine ontploffing gehad en nu moeten we de voeding/adapter delen. Dus zit Kaatje nu wat tv te kijken terwijl ik mijn blog update en nog wat werk.

Naar wat? Wel, VT4, Ladder 49 met Joaquin Phoenix (broer van ons aller River) en dieje vreselijke kop van nen Travolta. Wat mij vooral intrigeert is dat Jacinda Barrett ook meespeelt. Deze Aussie is ooit begonnen als wannabe model met een claim to fame in MTV's The Real World London. In '95 moet dat geweest zijn. Toen was reality tv nog nieuw en interessant om naar te kijken. En na San Francisco in '94 streek de productieploeg voor het eerst neer op Europese bodem. Ik weet nog hoe Jacinda daar op 18 Powis Terrace (in Notting Hill Gate) een hondje in huis haalde, Legend, dat stante pede alles onder kakte omdat niemand er mee ging wandelen.

Toch kan ze me niet echt bekoren, Jacinda. En haar acteerprestatie, voor zover ik er wat van gezien heb, nog minder!

No comments: