Friday, May 18, 2007

Heartbeat


Waarom? Omdat ik er - samen met mijn mama - gek op was. Op het nummer en op de man, Don Johnson! Hij is één van de weinige mannen die mijn heterokantje naar boven doet komen en mijn hart sneller doet slaan.

Vanmiddag hebben Kaatje en ik het nummer nog luidkeels gezongen op de badkamer nadat ik voordien even op onze rommelkamer tussen de om en bij de 2000 lp's had zitten snuffelen. Yep, Don Johnson zit er ook tussen. 2 lp's, een maxi single en een resem singletjes.

6 comments:

Anonymous said...

Oh schitterend nummer. Was ik verknocht aan!

Maarten said...

dit voelt echt raar..da's echt zo muziek waar 'k niks van herken hé..zooooo van voor mijn tijd..
*jaja..ik ben nog een 'kleine' snotter;-)*

Sed said...

Ik wil ook tweeeeeeeeduizend lp's ,maarja geld...

Ann said...

@Sed: die staan niet hier in Gent, maar bij mij thuis in Oud-Turnhout. De om en bij de 1000 lp's van Kaatje (die dus bij die 2000 nog niet bijgeteld zijn), staan hier in Gent. Op een paar lp's van mij na. Ik moest dit even 'tot bij u brengen' van Kaatje. :op

Sed said...

achso, en daarmee wil kaatje dus gewoon zeggen , sukkeltje , je zal nog lang moeten sparen eer je mijn aantal platen hebt :), gelukkig heb ik nog 13 volle jaren eer ik haar leeftijd heb. Trouwens oud turnhout, Dan bestaat de kans wel dat ik al een paar keer met mijn witte vogel (aka zweefvlieger) over uw ouderlijk huis ben gevlogen.

Ann said...

@Sed: nope, you've got it wrong. 't Is eigenlijk heel eerlijk verdeeld: +- 1000 van mijn mama, 1000 van mij (die staan dus allemaal thuis) en 1000 van Kaatje. :op Zo hoeft niemand jaloers te zijn. Al overtreft Kaatje mij wel met haar 500 cd's. En die zweefvlieger: ben jij dat dus!