Wednesday, April 18, 2007

Lisa Gerrard


Een uitgebreid verslag van ons avondje Koninklijk Circus gisteren kan je lezen bij Kaatje.
Hierbij enkele feiten (van het concert dat zo'n 2 uur duurde) op een rij.

Lisa Gerrard...

* is ongelooflijk groot
* lachte telkens hartelijk bij het applaus na elk nummer
* verzwikte bijna haar enkel(s) op het podium
* ruilde haar paars kleed in voor een witte galajurk halfweg het concert
* heeft een stem waar ik tranen van in mijn ogen kreeg
* heeft twee keer hetzelfde nummer gezongen omdat ze niet tevreden was met haar eerste performance
* werd tot twee keer toe terug op het podium geroepen
* speelde drie bisnummers

2 comments:

Franky said...

Tof dat jullie er wel bij waren. Ik vind Lisa Gerrard zelfs solo beter dan bij Dead Can Dance. Haar CD Sacrifice vind ik echt super.

Anonymous said...

Verdomme, wat een mooie vrouw...
Ik moest even staren...ik kende haar niet!