Thursday, September 13, 2007

Kliniek

Kaatje is deze week gestart aan haar vier weken klinieken aan de faculteit Diergeneeskunde in Merelbeke. Minder leuk voor mij, want dat betekent dat de wekker hier elke morgen afloopt om half 7. Nog maar te zwijgen over het feit dat de plaats naast mij in bed leeg is vanaf 6u40 en dat het later in de voormiddag alleen wakker worden is.

Maar goed. Vandaag ging er iemand met tien katjes langskomen die onderzocht moesten worden op eventuele kwaaltjes. Ik veronderstel dat ze ook stuk voor stuk een prikje moesten krijgen. En dat het dat dan was. Ik reken even uit. Per katje een tiental minuutjes, dus dat zijn 100 minuten oftewel 1u40 om precies te zijn. Die persoon kwam om 9u langs. Laten we er van uitgaan dat er wat vertraging is, dus rond 9u15 binnen. Dat maakt dat die buiten zou moeten zijn volgens mijn berekening omstreeks 10u55. Hm, dan had Kaatje al op de terugweg moeten zijn. 't Is nu 11u24 en nog geen telefoontje gehad...

2 comments:

Anonymous said...

Die katjes toch hé. Er is nu toch al nieuws van Kaatje?

Ann said...

@ christophe: ja hoor, kort nadat ik het bericht gepost had: een telefoontje dat ze op komst was!