Friday, June 15, 2007

Prostituee of call girl


Wel, ik vraag het me af. Lesbiennes, gaan die ook naar prostituees? En vooral: zijn ze welkom? Meermaals wandelde ik de voorbije week door onze zijstraat en dacht ik: "Als ik nu bij Joyce passeer, moet ik het haar een keer vragen." Probleem is, ik ken haar eigenlijk niet. Ze lacht wel eens wanneer je voorbij wandelt, maar meer dan dat is het niet. Vlak over Joyce zit Annabella, of Armèle. Er zitten er daar twee en ze wisselen mekaar af, maar ik weet nog altijd niet wie wie is. We zijn daar eens gaan filmen voor een vriend zijn trouw, en die kent ons nu wel redelijk goed. Probleem: ze spreekt Frans. Dus toen ik van de week van Het Winkeltje kwam al zitten oefenen hoe ik dat nu in Godsnaam duidelijk zou kunnen maken wat ik bedoel. Dat fascineert mij wel. Ik zie hier nooit vrouwen in de straat aanschuiven. Laat staan buiten komen. Ik denk dat vrouwen die seksuele contacten willen met andere vrouwen, los van een relatie, dan eerder geneigd zijn een callgirl te bellen. Niet?

Btw, dat doet me aan die fantastische film met Sigourney Weaver en Michael Caine denken, Half Moon Street. Ook weeral jaaaaaren geleden dat ik die nog gezien heb.

No comments: