Wednesday, March 21, 2007

Bringing some progesteron to DVD Info

Sinds ongeveer midden deze maand maak ik deel uit van de redactie van DVD Info, een site die claimt "dé Belgische DVD website bij uitstek" te zijn. Iedereen weet dat dat deze bewering ook daadwerkelijk waarheid is geworden, net sinds midden maart. Ik ben het eerste vrouwelijke redactielid. Er wachtte mij een warme ontvangst, maar die open armen zullen vlug gesloten worden vermoed ik wanneer ik titels ter bespreking probeer af te snoepen.

Laat u ontroeren door mijn dvd besprekingen, die niet alleen betrekking hebben op de meest recent verschenen titels, maar die zoals altijd doorspekt zijn met de nodige nostalgie.

Now online, available for your pleasure:

Casual Sex?
Great '80s flick starring Lea Thomspon, Sex IN the City!

Chutney Popcorn
Een minder geslaagd kruidig sausje, waar je je buik al van vol hebt.

Silent Hill
Getting weak when seeing Aussie Radha Mitchell!

Transamerica
Starring one of my ol' time favorites, desperate housewive Lynette Scavo (pic)!

No comments: