Friday, October 19, 2007

It runs in the family

19:00 Zou Vorst Nationaal al aan het vollopen zijn voor de return van Crowded House? Toen ik zag dat ze opnieuw gingen toeren, was ik razend enthousiast. Toen ik merkte dat ze in Vorst gingen spelen, kende mijn enthousiasme een ferme knip. We zijn één keer in Vorst geweest en ik vond het een vreselijke zaal...

Gelukkig zag ik vóór we naar New York vertrokken dat ze in de periode dat we daar waren, optraden in het Beacon Theatre. Met support act Liam Finn, zoon van. Fantastische kerel die het talent van zijn vader Neil en nonkel Tim duidelijk in de vingers heeft. Ter plekke zijn limited edition live cd gekocht die avond.

En wat zag ik deze week? Crowded House brengt Cherry Ghost mee als support act. Geen spoor van Liam.

*is heel blij dat ze in NY naar het concert geweest is*

No comments: