Wednesday, November 7, 2007

Cartoonfiguur

Buurman C. mailde dat hij vannacht pas om 2u was thuisgekomen. En dat op een doordeweekse dag. "Wat was er te doen soms?", mailde ik hem terug.

Zijn antwoord:

"Dinerke in de Kaasrui in Aaaaaaaaantwaaaarrepe. Ben ik daar ff totaal onbekend heb ik hopeloos zitten zoeken naar een parkeerplaats en mij van pure ellende in de Meir parking gezet dan vond ik de weg niet naar de Kaasrui maar ik wist dat dat een zijstraat is van de Grote markt dus vraag ik aan 10 mensen of ze me de weg naar de Grote markt kunnen wijzen "moa da wieste ze ni zaan" en dan vraag ik het aan een elfde persoon die met de inmiddels stromende regen mijn weg kruiste en dat was toch wel ni . . . . AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRGHHHHHHHHHHHHHHH Filip De Winter. Ik dacht dat dat een cartoonfiguur was maar nu blijkt dat iemand van vlees en bloed te zijn. Ik ben er nog ni goe van."

No comments: