Monday, July 2, 2007

Waarschuwing voor anonymous en c°

Kaatje schreef volgend berichtje op haar blog...

Hagel

Vanmiddag toen ik rond twee uur van de stage kwam werd ik getroffen door een stortbui. Op de nog geen honderd meter die ik moest stappen van de kliniek naar mijn auto, heb ik tien hagelbollen uit mijn decolleté moeten vissen. En dat noemen ze dan zomer...

Posted by Kaatje at Monday, July 02, 2007 3 comments

Labels: personal, Vergaarbak


... wat werd gevolgd door volgende comment:

Anonymous said...
Bel me in het vervolg - dan kom ik helpen . . .

July 2, 2007 2:48 PM


Wil iedereen eens met zijn gedachten en handen van mijn vriendin blijven aub? Dank u!

5 comments:

Muggenbeet said...

Nu had ik van jou toch wel verwacht dat je een triootje zou suggereren. Mijn mensenkennis is niet meer wat het geweest is. :)

Ann said...

@ muggenbeet: trio? Alleen als anonymous in het echt Radha Mitchell of Jodie Foster heet. Of Rob Lowe.

Anonymous said...

Radha noch Jodie but Shaven Haven is my name.

Maarten said...

oei..heeft sophie afgedaan???

Ann said...

Right... Of Sophie natuurlijk.